Klachtenafhandeling

U bent niet tevreden en wilt weten hoe u uw onvrede kenbaar kunt maken. 

Uw mening, klacht, compliment is voor ons aanleiding om na te gaan of wij de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij willen graag van u leren.

Hieronder ziet u de verschillende mogelijkheden.

De medewerkers van De Kern doen hun uiterste best om u goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden of boos bent over de verleende hulp. U kunt dan overwegen om een klacht in te dienen.

Omdat het onze ervaring is dat klachten vaak berusten op misverstanden, vragen wij u om uw klacht altijd eerst met uw hulpverlener te bespreken. Bij dit gesprek kan, wanneer u dat wilt, een leidinggevende (regiomanager) aanwezig zijn. Wilt u dit niet of komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris van De Kern of een onafhankelijke klachtencommissie. 

De Kern hanteert de klachtenregeling van Stichting Dimence. Deze regeling kunt u vinden op de website van de Dimence Groep. Via deze website kunt u uw klacht ook indienen. Het is ook mogelijk uw klacht per e-mail of schriftelijk in te dienen.

Klachtenfunctionaris De Kern
Postbus 5003
7400 GC  Deventer
T. 038 4569 774
E. klachten@stdekern.nl

Onafhankelijke klachtencommissie van de Dimence Groep:

Klachtencommissie
Postbus 5003
7400 GC Deventer
T. 0570 680 852
E. klachtencommissie@dimencegroep.nl

Als u uw klacht indient bij de onafhankelijke klachtencommissie, dan is het mogelijk dat de klachtenfunctionaris contact met u opneemt. 

Contact opnemen

Wil je je aanmelden voor maatschappelijk werk van De Kern?
Aanmelden kan eenvoudig online.

de kern contact